czwartek, 28 sierpnia 2014

PROLOG.

"Czemu jest tak, że 
Kochamy kogoś,
Ponad życie...
A ta osoba ma nas gdzieś...
Dla niej nie istniejemy...
Nawet gdybyśmy umarli,
Nic by Go to nie obchodziło...
Nasza śmierć byłaby dla Niego
Wiecznym Pokrzepieniem..."
IMPOSSIBLE LOVE .

Gdy Go widziałam, w środku serca robiło mi się tak jakoś cieplej, miałam ochotę do Niego podejść i Go tak mocno przytulić, jednak chwilę potem przyszła ta myśl, że On nie jest mój, że on ma mnie w dupie, nie obchodzę Go ani trochę, bo tak właściwie to ja mam problem, że właśnie w Nim się zakochałam.

Nie czekam już, aż napisze. Może On wcale nie myśli o mnie w taki sposób jak ja o Nim. Pewnie wyszedł teraz z przyjaciółmi i wróci późną nocą, a ja nie jestem Jego pierwszą myślą w żadnej minucie jego życia. Nie wspomina chwil ze mną spędzonych, nie czyta sto razy tych samych wiadomości, bo pewnie już dawno je usunął. Myśli o mnie, jak o każdej dziewczynie minionej przed chwilą na ulicy. Co z tego, że wymieniliśmy parę uśmiechów, kilka słów i masę spojrzeń. Tylko dla mnie czas poświęcony dla Niego, znaczył dużo. To ja starałam się być tam, gdzie On powinien pojawić się w danej chwili. Ubiegałam się o spotkanie z Nim, o krótką cholerną niezobowiązującą rozmowę. Ubzdurałam sobie to wszystko. Chciałam by mnie pokochał, bym była dla Niego wszystkim. Tak bardzo pragnęłam być całym Jego światem, a On.? Nawet nie starał się być w moim świecie. 

Teraz już nie myślę o Nim. Nie widziałam Go przez długi czas. Zapomniałam jaki jest Jego uśmiech, zapach, jakie są jego oczy..w których tak się zatapiałam..Ciesze się z tego, że moje serce pozbierało się z tych małych kawałeczków na które zostało rozbite. Oddałam swoje serce po prostu niewłaściwej osobie..

Dziś pamiętać chce już tylko ten dobry czas..Spędzone razem chwile w gronie przyjaciół, których opuściłam. Brata, którego mi tak bardzo brakuje i którego zapewne zraniłam...

Już dłużej tak nie mogę, nie potrafię..
Ja..no..
Ja..no..no..
Ja.no...no.po prostu...

WRACAM !!!


____________________________________
No Rybki..;o
Mamy prolog.
I jak podoba się.???
Proszę o komentarze..one znaczą dla mnie naprawdę bardzo wiele..

1 komentarz:

  1. bardzo ciekawie sie zapowiada ;) czy to myśli Lily o Harrym? czekam z niecierpliwością na next ;)

    OdpowiedzUsuń